😂جُک در حد انفجار😂

ثنا نجاتی · 06:51 1399/11/20

بابام از دستشویی اومده بیرون میخنده، میگم چرا میخندی؟ میگه تازه فهمیدم وقتی از امتحان میومدی میگفتی ریدم یعنی چی!!!

  خانوادس ما داریم آخه؟؟؟؟

😂😂😂😂😂😂

با مامانم دارم اسم فامیل بازی میکنم با حرف ( گ ) قسمت شغل که رسید با اعتماد به نفس کامل میگه : گودال حفر کن ! من:

😂😂😂😂😂😂

اینم خانواده اس من دارم؟؟ همه بچه مثبت. درس خون. نخبه. دیگه دارم به این نتیجه میرسم من بچه سر راهی بودم به اونا نرفتم :| :| :|

😂😂😂😂😂😂

با گریه میگم مامان جواب بابا رو چی بدم تصادف کردم؟؟!!..میگه خفه شو خودت جواب باباتو چی میخوای بدی.؟؟!!!. ای خدا چه مامان مهربانی دارم..

😂😂😂😂😂😂

اقا یه خواهر دارم امروز با دست باند پیچی شده رفت مدرسه بگو چرا ؟چون معلمشون کمتر بهش تکلیف شب بده اخه چرا دهه هشتادیا اینجورین!!اینم از ابجی کوچیکه ما

😂😂😂😂😂😂

اصن خدا فامیلو آفرید واسه قطع رابطه :|

😂😂😂😂😂😂

برادرم اومده تو اتاقم کوبونده پس کلم میگم چرا میزنی؟ میگه: حوصلم سر رفته بود گفتم بیام یکم تفریح کنم.!!! ای خدا این دیگه چه فک و فامیلیه اخه.!!!!!